Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Friday, December 9, 2011

Wave 膠1/144 Knight of Gold 進度十九



一早訓醒, 拎隻野黎砌下...
都係覺得太高, 唔係一味加長就等如靚, 未加小腿之前已經覺得大腿好長好醜..cut短左大腿3mm。
通常人地改長都係加大腿..但係我就最怕好似日本人比例如"拉打" 果種大腿長小腿短身型..
加長小腿, 減短大腿既例子極少... 我呢度就有喇, 小腿加長6mm, 大腿減短3mm, 腳眼double ball joints +/-1mm, 即係前後只係高左3-4mm
左-減短後, 右-減短前, o係弧度最小果度落刀


亦都同另外art彩果件LED比例差唔多
左: OOB, 中:修改後, 右:Wave 144 LED Mirage


1 comment:

地理堂 said...

我自己對大小腿長度沒有甚麼準則,不過看比例時就會把裙甲取去,避免裙甲影響自己的判斷。現在你最右下的比例個人就覺得很順眼了。
[版主回覆12/09/2011 12:57:20]有你既一句, 就是肯定了.