Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Thursday, December 15, 2011

尋找金色的故事..


曾經有個鄉下佬, 工作完回家時, 突然感到口渴, 發現附近有座湖泊。當鄉下佬彎下腰要飲水時, 身上的膠匙羹竟不小心掉入湖裡, 因為鄉下佬家裡很窮, 那是家中唯一一把膠匙羹, 讓鄉下佬跪在地上痛哭失聲。

正當鄉下佬在哭的時候, 有位湖仙從湖底緩緩的浮現出來, 問鄉下佬:「你為什麼要哭?」鄉下佬答說:「因為我的匙羹掉進湖裡了。」湖仙聽到便說:「我幫你找你的匙羹。」

湖仙沉入湖底, 浮出時手上拿了一把純金製的匙羹, 問:「這是你的Vallejo 793 Rich Gold匙羹嗎?」鄉下佬答:「不是, 這不是我的匙羹。」


湖仙再度沉入湖底, 浮出時手上換了把匙羹, 問:「那這把是你的Mr.Color 9號金匙羹嗎?」鄉下佬搖搖頭說:「不是, 這也不是我的匙羹。」

湖仙再度沉入湖底, 浮出時手上換了把匙羹, 問:「那這把是你的Finisher's 赤金匙羹嗎?」鄉下佬搖搖頭說:「不是, 這也不是我的匙羹。」

湖仙再度沉入湖底, 浮出時手上換了把匙羹, 問:「那這把是你的SM02號金匙羹嗎?」鄉下佬搖搖頭說:「不是, 這也不是我的匙羹。」

湖仙又再一次的沉入湖底, 浮出時手上拿的匙羹正是鄉下佬的匙羹, 問:「這是你的匙羹嗎?」鄉下佬說:「是的, 這正是我的匙羹。」湖仙對鄉下佬說:「你心地憨厚, 不受到金匙羹的誘惑,這四把金匙羹便送給你了。」鄉下佬便歡歡喜喜的回家去了。
(左至右:AV793, Mr.9號, Finisher's赤, SM02)

仲未決定到用咩隻色噴KOG
相比之下, Vallejo 793好濃郁既黃色, 留黎噴重戰機奧津就fit晒
郡是9號就最粗, 色澤同仲紅過Finisher赤金, 赤金係超級超級滑, 但係欠金屬感, 幾乎唔似金屬色, 反而好重光油既光澤, 可能係我未撈勻, 而且摭蓋力最低..
SM02果支其實我係用一大pat赤金加幾滴SM02, 但係SM02差唔多完全摭晒赤金既色, 同之前噴果件百式頭比較差唔多色, 同赤金溝完只係變左勁重光油既感覺

因為Finisher's超幼, 對底色好敏感, 另外做多兩次底色測試, 左至右:紅、白、黑底。D光o係側邊打斜射入去就見到晒底色
edit: 試下o係AV上面噴光油, OK冇事, 聽日出去買其他金, 另外Finisher果隻用普通thinner 出到金屬質感, 之前用T09係唔得既..


1 comment:

地理堂 said...

已經好耐沒有見人用心去創作一篇帖了!
個人比較喜歡 Finisher 的效果,因為模型畢竟是縮細了實物,金屬粒子的密度也大幅調高了。金屬感的表現也不應該與日常生活的金屬一致。不過當然,真實感之外也講求製作人想表達甚麼。話時話,很佩服你認真求知的精神!
噢,還有的是,故事的結尾恐怕如下:鄉下佬興高采烈地把四把金匙羹帶回家,老娘一見就對他說:「兒啊,我們有這四把金匙羹,你我各用一把,餘下的兩把就讓娘用來幫你討個媳婦兒吧。」誰不知因為有兩把的關係,鄉下佬的娘竟然替兒子討了兩個老婆。婚後不久,鄉下佬又哭哭啼啼走到湖邊。那哀哭聲正所謂聞者流涕,不一回湖仙又出現在鄉下佬面前。(下回再續…)
[地理堂回覆12/22/2011 07:09:02]其實我的意思是把透明色後噴上金屬色上,不過這個已不重要了。
[版主回覆12/21/2011 01:03:23]如果想要橙/黃色既金, 係可以既... 不過如果溝多左, 就會變到好似Gaia 星光金咁失真俗氣....而且加透明色會有另一D問題, 溝落Vallejo Liquid gold的話, 果隻油既金屬粒超快沉底, 加透明色可能會噴到一半唔同左色(下面多金屬,上面多透明)。之後貼上貼,上光油既話, 會有機會俾之後既光油炒起左下面隻金色, 變左有水貼既地方冇變色, 其他地方顏色唔同左....
我原先想追求似Finisher's 赤金的tone, 不過果隻色用透明橙/黃溝唔到的..或者可能要加其他色先得, 不過我又唔識..... (反正依家唔想要Finisher的色tone了)
[地理堂回覆12/20/2011 19:43:14]其實我係老作的說 XD
色調不可以再用透明色作微調嗎?
[版主回覆12/16/2011 20:16:09]Finisher果隻對thinner有要求, 上網見大陸網民有專用thinner噴出來完全兩回事, 上面個test係用Gaia T09, 會將金粉再變滑, 之後諗可能就係咁令到佢冇左金屬感, 我做完上面個test之後, 再用普通thinner噴, 金屬感提升左, 不過都係唔似網上睇用專用thinner咁樣, 如果你見過/記得, 就係好似香港九巴果隻金。雖然滑到想放入口含, 就咁睇似啡色, 到時實會有人問我點解噴左啡色, 今日出去MK舖頭睇左D五星1/35, 就係用左呢種油, 加埋光油之後好似木頭。......想要郡9既色澤+ Vallejo 既粒子...今日出去買左D Vallejo油返來(見新blog)試下溝...
個故仔都係搵編文來改入面D字...乜原文仲有下文.. 我淨係copy左上半段...