Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Sunday, December 4, 2011

HGUC Dra-C MS-21C 入手

o係鴻發見到有set Volks既裘諾安專用色, 14X. 想入...

呢件野定價2000 yen, 同GP02A一樣價, 盒size差唔多
我係觀塘偉利買$189, 聽fb講睡橫巷 來貨加左唔知15%定幾多
旺角報價都係$180左右, 差少少就唔突登出去買,
有D地方話有$14x, 我估唔係睡記D貨
見到其他HGUC都貴晒, Nu要二百幾
呢個時勢, 勿玩高達, 玩wave, volks仲抵喇...嘿
Dra-C黎講, 我當Bandai將佢視為冷野, 所以有HGUC既規格, 偏向EX既價錢咁賣.
我覺得值點都會買, 都係果句, 咪出埋D faggoty野..


以為佢會用Zaku F2上身, 原來係全新模, 上下身係一件頭


有透明地台

2 comments:

地理堂 said...

呢隻嘢其實幾大件,賣貴一點也不為奇。而且好似還有 UC 版,所以笨大應該不是當 EX 般來出的。
[地理堂回覆12/04/2011 03:26:11]我估啪起後同 RX-78 比較一下大細就會清楚好多。
[版主回覆12/04/2011 02:36:58]聽到唔少人都覺得唔值/唔明, 我自己就梗係冇呢種諗法, 希望佢賣得好(傻. )

S.Y. said...

估唔到笨大會設定為2000Yen喎,Zee Zulu定價是2200Yen,就價錢而言,Zee Zulu比較掋玩D喎!但心頭好就無得計...
[版主回覆12/13/2011 19:40:44]係, 我心諗, 如果呢隻冇人買, B記可能唔出其他0083 出UC算...