Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Monday, December 12, 2011

RSS (Google Reader)

我試左Google Reader, 好似Newsgroup咁既介面, 有新post摘要, update既blog會highlight, 或者只顯示有update既blog(左邊
)

5 comments:

地理堂 said...

好奇一問,Google Reader 可以在 IE 中用嗎?(公司祇有 IE,不能自己加 Chrome。)
[地理堂回覆12/13/2011 02:51:15]Thanks. I tried and it even works on my old IE 7.
[版主回覆12/12/2011 18:34:23]剛剛試左. 可以用無問題 . update仲好快好清楚

S.Y. said...

噢!這是另一靈丹妙藥是也!我收下了,多謝天大佬John ~ ^-^
[版主回覆12/12/2011 19:57:36]傳開去, 等blog 友冇咁靜, 勤D寫blog.

地理堂 said...

好介紹!我有一件事可與你分享一下。
因為 Google Reader 支援 OPML,讓 RSS 的訂閱資料可以上/下載去一個 Markup Language 檔。於是乎我把那個用 HTML 寫的 RSS 網頁 (http://www.dilatonsworld.net/models/rss.html)轉了做 OPML 檔。這個過程花了大約一小時,之後上載到 Google Reader 之中。如此這般我就在個多小時中把接近一百個 RSS 全都轉了入去 Google Reader。
如果你不明白我在說甚麼的話,請看看我那個 OPML (http://www.dilatonsworld.net/miscellaneous/blog/google-reader-subscriptions.xml) 檔就清楚了。
[版主回覆12/13/2011 12:27:18]正野...要摸一陣先知點用.

JKL said...

巧有用的說 ~
[JKL回覆01/17/2012 15:10:32]剛剛加了二百幾條feed! 手都軟埋...
不過俾我發現Marco開波了!
[版主回覆01/16/2012 17:16:15]甜長 要傳開去 多D人用.

YAYA said...

經你及地理堂介紹後,我都開始用了!
真係唔錯呢! Thx^^
但我有一些Yahoo blog友無開RSS果一欄的話,我可用什麼方法訂閱呢?
[JKL回覆01/17/2012 15:11:44]YAYA, 快D轉載陽開去啦!
[地理堂回覆01/17/2012 12:01:32]國寶,我個卜那篇有例子。
http://blog.yahoo.com/dilaton/articles/410328
[版主回覆01/16/2012 17:15:19]o係blog 地址後面直接加 /rss 就係了.
Ya大 光臨. 細佬萬分榮幸