Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Friday, December 23, 2011

Wave 膠1/144 Knight of Gold 進度二十二



原本呢個係用黎試 螺絲批 改裝, 不過用左KOG黎試, 所以另開一個進度作為紀錄/分類

原文
http://blog.yahoo.com/_W7XTIRZPRE6ZWU3QEMGXYSM7YA/articles/630316 

腳指呢度, 兩塊part A, B 夾埋, 一層層野中間有夾口, 就用呢螺絲批改成既工具搞掂. 


平時砌bandai冇乜呢D位, 呢隻KOG好多, 支槍有兩處, 一底一面, 一個係1.4mm多D, 一個係2mm, 同果兩支一字批既闊度好近, 30蚊加半個鐘作業, 又用得著, 係咪抵先  


影完呢張相之後, 刮多一兩三下 D灰就清晒, 下面係CA+爽身粉黎, 個底平左, 又有直角.
磨晒果六支批一D都唔煩, 比起用砂紙 手要夾住 係咁重複D動作黎磨呢D夾口, 方便好多
wave呢件野高低級又大呢 

1 comment:

地理堂 said...

其實真正效果如何要等噴了薄灰後先知道。話時話,請問你套螺絲批有甚麼尺寸?
[地理堂回覆12/27/2011 23:01:50]真係未試過噴 Mr. Resin Primer 上塑膠面,有機會要試試先。謝!
[版主回覆12/26/2011 12:39:49]mr. Resin primer可以積得厚, 噴時濕濕地, 似流鼻涕, 乾後會把花痕、橙皮甚至淺刻線都填左... 先噴一層普通郡是灰, 上面再用resin primer就可以咬得實普通PS膠了.
[地理堂回覆12/25/2011 23:36:18]好奇一問,你是噴那隻灰?那些推刀推出來的凹陷位,有時表面粗糙要填畢地修補。但有時會太細填不到,單噴郡是灰(罐裝或樽裝)好多時不夠厚。早幾日發現,Alclad 隻灰好夠厚,但短處同時是太厚,一不小心就出事。不過如果小心用就事半功倍。
[版主回覆12/25/2011 17:07:18]我都心急想噴灰睇睇如何
0.8, 1.4, 2.0, 2.4, 2.9, 3.8mm...
另外有套野雞0.2, 0.5, 1.0mm 推刀