Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Thursday, January 12, 2012

Wave 膠1/144 Knight of Gold 進度三十



呢度整D 果度整D, 都唔知邊度講好, 總之進度喇
塊面加左個'鼻'
裙甲位置改良, 手瓜把較剪打通窿, 胸兩側內構改良 

1 comment:

地理堂 said...

係喎,現在祇剩一個月時間,原來你還未噴灰。見你作了那麼多改造,恐怕表面瑕疵有排執。而且這是 KOG,金屬色塗裝對表面要求特別高,不是三幾日可以噴完的。想來你已經差不多要上灰準備塗裝了。
[版主回覆01/12/2012 17:14:42]仲有少少夾口同分模線, 之後全身用針加深線準備以後噴厚光油...先可以上灰, 再執bugs...原本諗住預多一個月等光油set定先拋光, 依家唔得喇