Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Saturday, January 7, 2012

Liquid Decal Film 入手+ 小試

因為果件Wave KOG水貼一浸水會裂, 上網見到人介紹呢支Liquid Decal Film


今日真係有驚無險, 突登出去買野摸門釘, 最後又買到, 返黎壞電腦, 鬥左個幾鐘又整好.
Liquid Decal Film 小試 (edit: o係皆旺2樓買)
左邊係茶左Decal Film, 上面多左塊膜, 真係用時要再飛邊, 用鉗夾起都冇事
右邊係冇茶Decal film, 浸水郁下已經裂晒
結論係有模型山既人都要買返支 

2 comments:

地理堂 said...

放工時已入手,謝介紹!
話時話,這牌子的遮蓋液是廢的,所以一直沒有走近旗下其他的產品細看。(原來看漏了眼!)
[地理堂回覆01/09/2012 05:17:47]我也是經你說才知道世上有這種東西,不論大小牌子。 m(_ _)m
[版主回覆01/07/2012 11:07:30]其他大牌子唔覺有類似產品, 以前又唔覺水貼會變白兔糖紙呢D問題, 所以以前o係一間模型舖(大雄)見過呢支野, 都冇諗過要買。依家呢支野搵勻MK得皆旺2樓有...

S.Y. said...

噢!又有得著了~ 我收下了謝謝*^_^*
[版主回覆01/08/2012 03:24:01]希望幫得到~