Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Friday, May 13, 2011

Volks IMS 五星物語 破裂人偶 Bang Doll 破烈の人形 入手...

有晚o係床度諗諗下, 自從過年後買左HGUC Sinanju同砌完Unicorn, 就覺得好悶, 望住盒MG都唔想砌,
決定益街坊價賣左珍藏果套MG 新安洲 獨角獸連小說武器絕版水貼, 賣完加$30蚊就夠錢o係頑童$960買IMS Bang Doll。
對我黎講又係好似用$30蚊買到一樣咁爽, 唔要兩盒MG就換到IMS FSS, 很明智吧?
雖然話下年C3可能有平野, 不過成千銀閒錢o係我度, 最後只會陰D陰D咁用晒o係D雞毛蒜皮既野上面, 所以要即刻用左黎買最鐘意既野。


一開盒, 今次有開盒味喇, 因為呢個係第二次生產既貨黎, o係頑童買肯定係第二水新盒


盒側邊有英文, 唔知第一水係咪咁呢. (證實是不同的)




骨架大概就係一隻灰色, 冇金屬色


外甲既白色同淺紫, 靚靚..


o係頑童度好匆忙咁check下件, 平時唔會check. 因為係Made in China, 都係check下好, 不過只係數數目, 冇對ABC, 返到屋企再數, 嚇死我唔見左DEFG板, 只係數錯o者.
個頭..


今次好似無連動關節. (原來是有的)


而且果D位都係要自己cut, 同第一水一樣, 無改過


color guide和水貼, 銅枝, 我寧願個盾D花係刻上去好過水貼. 仲冇話我知心口塊野係咩色...
為何要用Gaia油I hate...好在只係把劍, 同埋我有果支瑩光透明粉紅


Volks IMS 五星物語 破裂人偶 Bang Doll 入手篇
http://blog.yahoo.com/_W7XTIRZPRE6ZWU3QEMGXYSM7YA/articles/16540
Volks IMS 五星物語 黑騎士 Batsh the Black Knight 入手篇

3 comments:

地理堂 said...

這盒又係一塊磚,嘆息之牆上的一塊磚!
[版主回覆05/14/2011 10:54:00]慚愧..慚愧.. 冇舐首辦是萬幸... D磚 Size唔一致好難搞.

S.Y. said...

嘆息之牆要用三個黃金聖鬥士先可打出一個窿,要郁呢盒似乎要下好大心喎!
[版主回覆05/14/2011 22:03:00]good side of it...開始想放棄高達

黑貓 said...

請問版主有沒尼隻the bang 的說明書,小弟噴完油發覺5見左....可否幫幫手send一份比我??thx!!