Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Wednesday, April 27, 2011

F91模型 XM01 Denan Zon 入手+翻新舊作 修訂(三)

原本放假前交收呢盒野, 不過因為一D誤會, 今日先拎到,
大河最後唔太樣衰既設計...之後就...


o係舊blog入面. 搵返幾年前砌既Vigna Gina, 原本諗住$60買盒新既, 後來發現可以拆開舊果隻翻新, 因為果時好Kai只係筍位落膠水就補夾口, 夾口冇膠水, 一拆就開


仲搵得返個盒同說明書, 可以pack返入去先, 證明我當年(即係大前年呀XD)好重視呢盒野...新野都未得閒砌就想翻新舊作, 又睇舊blog. 我下半世人可能都係停留o係過去 XD


F91入面有興趣既機體, 唔計Jegan. 要儲既都儲晒了.


我想搵自護艦Gwazine級既模型, blog友們有冇見邊度有呀?
ps. 觀塘偉利有三盒EX 艦Albion, 非電鍍版, $29x. 我樓下文具舖EX 鬥狼$350, 出面炒緊

2 comments:

地理堂 said...

F91 白色那隻似乎好多人喜歡,但這麼多年來我都接受不到它 
[版主回覆04/27/2011 15:14:00]其實佢係銀色, 好似強人咁象徵古代盔甲...通常2D都用淺灰+D紫來表達...所以我模型都係跟2D, 唔用銀/珍珠. . ... F91 D機都係好樣衰. 我都只係純綷因為個故仔同人物先愛屋及烏... 小型化應該精銳化先係, 但硬係有好多喉/排氣口..好土炮feel... D樣衰膊頭同小腿, 後來Wing, Seed全數繼承...

地理堂 said...

我到今時今日都沒有看過 F91,所以沒有屋可愛