Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Monday, April 11, 2011

時間、錢 太少, 修訂(一)

重溫以前既blog, 初步印象就係: 以前上網既時間太多, 買野太多, 砌野時間少, 成品少, 好多小說漫畫未睇, 好多game未打爆

計一計, 一日上網既時間起碼四至七小時, 我決定減少上網既時間, 淨係del yahoo blog D垃圾回覆都o徒左唔少時間, 有好多網站/forum根本唔係太多野睇, 唔係日日update, 唔駛成日上去check。

我o係bookmark果度開左七個folder, 一個星期七日, 將D唔太重要既 簡體、英文forums、uwant、TD果D 放入去, 指定自己每日只可以去 某三四個, 只留返post76, hkml之類放入"Daily" folder

另外砌模型既工序同工具上面諗計慳時間, 例如買把金剪可以慳好多修水口既時間。以前覺得係旁門左道既AA膠+爽身粉, 實際上都好好用, 要多D用。仲要優化個噴油走鬼檔, 可以一拎出黎就噴。

仲有要整理一下個blog既分類, 其他blog友都會將好多日既WIP post o係一篇blog內, 每次update 就edit入舊post. 不過我D WIP都好長, D字又唔識分段, 文筆又好意識流, 我諗我都係分開一個個post出, 不過每件模型都開一個獨立folder

洗錢方面, 以前blog入面曾經提過, 我很膠地用500蚊訂件1/24 hi nu頭, 另外仲要找1200尾數, 當時已經覺悟到自己洗太多錢o係D唔係咁"必需"既模型上面, 決定唔要果$500訂, 留返1200尾數買其他野。果件模型造形一D都唔靚, 只係多gimmick, 所以亦都影響到我以後砌野唔攪gimmick, 老老實實砌好了。 我有諗過唔去記住浪費左呢$500, 實際上如果我無時無刻都記住呢$500買的教訓, 我就唔會亂洗錢買咁多無謂野了(e.g 開倉的ZZ gundam, 高達無雙3)。
引用:
撻訂或搵人接手 1/24 Hi
nu頭
 <--決定撻訂
瑞華行開倉睡橫巷
2010
 <---------開倉手多入左MG
ZZ

仲有一個我每日都見到 又視而不見的問題, 就係果個我用左差唔多成個月糧, $5000訂左個飾櫃, 成22吋深, 兩米闊, 呢個size係預左用黎放HGUC GP03D 同1/100 Deepstriker, 呢兩隻野依家仲完封o係盒度, 而個飾櫃就用左黎裝模型盒....現在都未有意慾去"解決"佢
引用:

現在


當日




4 comments:

地理堂 said...

我同意你話慳啲洗,但話要更有效率去砌模型上網就認同 80%。剩下那二十個巴仙是因為上網砌模型本身是消磨時間的玩意,如果太刻意太勉強自己去增加效率的話就有點本末倒置。當然,如果慳番的時間可以用在其他有建設性的事上就當然百份百同意,但如果多出的時間是看無線劇集的話,那就不必了 
[版主回覆04/12/2011 11:49:00]多出黎既時間, 只係用黎做第一段既野... 不過呢, 像我這種OCD, 每睇襯forum所有區塊都要click, 所有新post都要mark as read, 所以整理下會健康DD... 優化工序方面, 係放低一D無謂既成見&堅持吧, e.g 噴完野唔駛所有野拆返裝返入盒, 包到好似新買的一樣。 駁噴筆條喉可以連埋水隔各樣一齊放入箱, 唔駛下下扭開晒佢, 要用果時又扭返入去..etc

Alex Liu said...

我而家上網留返O向公司上, 返到屋企, 絕少上網, 咁就可以留O黎砌模型.
[版主回覆04/12/2011 18:10:00]我以前試過, o係公司上網, 結果, 返到屋企, 部電腦入面D posts都係"unread", 又再睇多次.... OCD for the lose.

CHRIS said...

存貨方面我都有相似的情況 我仲嚴重 因為我有WORKSHOP擺野 入左一D細個時怨念的BB戰士、四驅車 明知自己一定唔會砌 銀碼又細 盒數又多, 放出去都好煩 仲有以前新的MG會成日買, 又係砌唔切, 好在呢D易甩手 而家新出的MG 如THE-O 地獄死神本來係好有興趣, 不過就算減左價都唔買住啦 以前又買唔少首辦囡囡, 本著好中意, 蘇州過後心態 但係砌左一隻之後發現囡囡唔係我果範 但係就買左一堆啦 呢D要甩手好困難, 多數6折咁賣 有心買的第一水就入啦 改件情況差唔多, 不過好在易甩手, 而家得返EX-S改件 仲有唔少為左齊套而買, EXMODEL的戰艦+拉比安玫瑰我齊左 砌左一隻, 其實幾好玩, 放左又驚搵唔返, 但係又好"AR"位.... 仲有蕭時買扭D扭旦 囡囡PVC, 囡囡PVC我已經放得就放 扭旦又霸左我一個櫃,清左可以放成品啦 有時比朋友影響買唔少野, 因為有笑笑團,我先玩多左1/144 又同D朋友一齊團購壽屋, 後來我都要斬纜啦 不過就出的SABER又忍唔到 好似大佬JOHN咁即冰買少之有少啦, 之但係 套DEEP STRIKE有興趣平平地放可以聯絡我WOR
[版主回覆04/12/2011 19:10:00]你地ws 不時放野, 我都接左D貨 haha. 儲系列呢樣野我有少少覺悟, 因為係毒癮, 一買第一隻唔儲落去係無可能, 所以我唔會俾自己買"第一隻", 例如 唔可以買第一隻SD、唔可以買UC以外既機體、唔可以幫襯壽屋 etc. D朋友乜系列 乜grade, 盒蛋 成品都買, 所以我唔算好大獲, 同埋好在我無"兒時怨念", 最敵唔過係"即慶買", 最近去旅行時即慶買左第一隻五星物語, 咁就破戒崩堤, 之後買多幾盒成二千幾蚊了... 買改件都覺悟了, 確認左自己只係接受到官方設定, 改件(尤其韓國)都太多其他人既風格, 所以我成功戒左 拉比安玫瑰+Aragma+Albion可以砌埋一齊,必儲 ...睇下砌完擺o係邊...

S.Y. said...

我明白你感受呀 ~ HGUC GP03D 同1/100 Deepstriker都要好大決心先可攪掂佢地 ~ 加油! 等睇成品!
[版主回覆04/16/2011 21:51:00]手頭D J數都要搞一年幾.