Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Friday, June 8, 2007

7/6 入手

Samuel水貼~
MG F91
HG Zudah, Zeta, 百式, MK2+flyingarmor








9 comments:

marcolau said...

我想問....除左t-h之前,仲有邊度有自由樹脂買??? 同埋用咩不地覆件呀......

大佬John said...

自由樹脂...阿"老鬼番生"話 看思美勞有限公司 香港 灣仔 軒尼詩道218號 寶昇中心 3A室 大盒裝 $120 24條 散裝, $25 4條 可以用原子灰(綠罐德國制)或者光硬化筆地....糊狀會變硬既野都應該得...AB膠果D我諗就太硬, 印唔到details

marcolau said...

仲遠過砲台山...... ...... 你幫我買得唔得呀......?? 你覺得原子灰好d定光硬化筆地好d呢....人地話原子灰好臭......

大佬John said...

原子灰係激臭, 一定要豬嘴...同埋要溝, 光硬化貴D, 六十蚊支筆地咁大... 原子灰三十幾, 但係溝黎溝去如果次次都係用少少既話, 實會溝多左..o徒多過用... 正話放工去t-h...點半鐘仲未開, 有幾個人o係度摸門釘...我即刻走... 你要幾多? 我有四包未開.....幾時要? 下個星期? 我上你屋企參觀下...順便睇下隻假組Ex S點走線.

marcolau said...

咁不如你幫我買埋光硬化啦。 你有有四包未開.....不過我都唔知應該用幾多,你揸主意啦,我冇所謂。 星期日應該ok得,不過都要到時先知....

大佬John said...

呢個星期決定喇...同你入四包(25-30$/1), 光硬化可能出觀塘先有

marcolau said...

觀塘~~~偉利殺人王

大佬John said...

都係六十幾...不過前排去佢到買隻鬥狼...$368...俾錢果時佢仲問我出面係咪真係寫住$368...(唔信咁平)...

大佬John said...

原來做緊清貨十蚊包. 驚俾人掃晒, 聽日去睇下...