Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Thursday, June 7, 2007

3/6 今日有乜獲?(增補公開版本)

3/6 今日有乜獲?

正話Marcolau你打黎問我瑩光紅幾多號, 我話我o岩o岩返到屋企, 咁我今日去左邊呢...
(PS. 用174示範, 中後段: http://www.youtube.com/watch?v=IgWvysj6wdo)

今日我去深水...買左個柔光箱(硬板,大) $128, 濕度計$15, 仲有仲有....1/34 Ex-S G=system正版頭像 $580..






8 comments:

marcolau said...

$5XX個頭,我真係唔舍得。

大佬John said...

睇死你...唔會堅持得好耐

marcolau said...

你砌好先同我講啦.......

wai said...

柔光箱? 有咩用?! ^^ 個ex-s頭我都想買呢~~

大佬John said...

用黎影相打燈, d光冇咁sharp醒....冇一大個黑影o係低光位 G=System隻Ex-S頭2003年既, 有得入好入喇, 遲下G-system(另一個)出果個exs頭, 完全唔同style...同其他頭夾唔到架

wai said...

完全唔同style?? 乜有兩種架咩? 完全唔知道.......

大佬John said...

呢兩個, G=sys果個似之前其他G o麥頭...機械部份只做到去"衫領"..跟設定程度多D, 個衫領睇落就好似MG版個衫領拎出黎放大咁, 條頸、鎖骨果D喉都係同MG版差唔多..冇燈著, 頭頂唔可以開 下面G-Sys果個衫領以下多D機械details, 但係都係唔係來自設定上面既, 呢D details係佢地憑空自己加上去, 如果你參考埋佢地其他頭, 再諗下設定上頭下面要做變型同埋corefighter...衫領下面太多parts反而容易變得唔合理...仲有好多機件外露既部份, 感覺係為左show details而加details...個領以下多左野, 個頭像既整體高度又高左, 同其他G=sys頭放埋會唔襯.. 個"頭部"佔成個像既比重又細左...唔再係純綷既"頭像"... G=system G-System

wai said...

冇detail靚d喎... 為左show details而加details好唔要得呢~~ 多謝你o既講解!!! ^^