Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Sunday, May 27, 2007

Ex-S 第三週進度...待更新

諗住留D注口, 一劑過必晒出黎

用白膠漿黎定位, 排晒o係度...準備


拎D自由樹脂去煲, 好快就軟
壓落去


試左幾次都唔靚, 入面有氣泡,

最後都係剪晒落黎逐粒壓
溝原子灰, 綠罐德國野, 勁臭, 要帶3M, 依家打呢個post都仲要帶住
新灰好希, 只要溝2%硬化劑就話會硬, 我好似都溝多左, 依家好似開始硬緊, 我去搞其他野先



諗住會咁擺, 油壓前面仲有個波箱, 後面有堆我都唔知乜野...

覆出黎D件, 唔知係咪我溝D原子灰唔勻, 到依家幾個鐘, 雖然係固體, 敲佢會的的聲,
但係摸落仲濕濕地, 同軟, 一督就會凹左, 係新灰黎...如果我放耐D會唔會硬D? 成半日了, 定係以後都會係咁?


No comments: