Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Thursday, May 17, 2007

16/5 今日好熱


巴士又有和樂村 楊怡呀, 公司有呢種就疏干囉, 做野都落力D!
發現唔知係咪帶contact lens...眼愈黎愈凸..
今日scan D工人既相, 成批都污糟到勁多黑色點點, 我又唔知邊D係污糟, 邊D係個工人本身有墨, 笑死我, 走去搵Kelly問點算, 佢睇完...笑到坐左o係地...唔係誇張呀話..?
Kelly: 「Rita...過黎睇下, 阿泉笑呀, 第一次見呀」
Rita:「咩事呀?」
(睇完,變成)
晏晝好似又聽到清秀姐叫我, 又係好似叫隻狗咁...chu...chu....
跟住俾左份強積根既野我...自己友幫我睇下
熱到我呀夾起左D頭髮
Kelly:「阿泉呀, Mari話你今日好靚女」
大佬John:
Kelly(to mari):,「拿, 係咪呀, 職笑架」
清秀姐話放工唔駛返學, 就去"wet"喎, 唔會係去358呀嘩?...

No comments: