Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Sunday, February 22, 2015

MS中的MS, 百式, HGUC 製作進度一

因為百萬式既出現, 而我又發左誓唔再買Bandai, 所以就開左呢盒百式。要將MSN-00100 入面的N字意義帶出來.
(我仲會砌A-Taul同Gastness的)

唔會加刻線, 唔會加釘, 百萬式有既野, 我隻百式就唔會有。佢全件都係平面, 我就全件都係曲面, 同重戰機一樣玩法。
前後裙甲都有好細微既曲面, 因為要慢慢磨, 所以我特別加長, 等磨完之後先裁細




腳掌斬碎晒, 因為係一件啤埋晒的
腳爭闊度減幾mm, 腳掌闊度減大約2mm, 唔想佢似Zeta, 而係似L-Gaim Mark 1

度下度下



將會自己雕手掌。劍柄加長至重戰機的長度。現階段長左DD, 都係遲D先裁返短


留意以下幾隻...

作為黃金機, 呢隻角好重要.








1 comment:

Unknown said...

As always, amazing mods!