Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Wednesday, February 26, 2014

有冇試過俾Yahoo刪除拍賣...我係咁對付佢

有冇試過俾Yahoo刪除拍賣呢, 我係咁對付佢 我有兩個拍賣俾yahoo刪除, 我覺得冇理由, 要佢重登或退返$2, 佢死都話我犯規, 跟住我話會告小額錢債, 請你管理層親自出庭辯護,要佢回覆公司地址同負責人姓名 俾我填申索書, 這些是必要公開的資料, 一定要回覆! 佢就退返$2俾我, 嚇一嚇佢便退皮三呎, 但就未回覆地址 事源我寫可以fast trade, 佢話係暗示私下交易... 咁但係yahoo係可以賣家提早結束, 買家又可以直接出價, 咁樣咪就係fast trade囉, 點樣私下交易? 又唔損害yahoo利益 上網搜下, 唔少人都係俾yahoo無厘頭刪除後就咁算數 唔駛怕佢地財大氣粗, 小額錢債不能請律師 我大佬John為左呢$2就係要撐到恆, 我呢排真係受得氣多! 買game又壞, 交收又多阻濟

1 comment:

Unknown said...

店大欺客呢………
大佬john , good job !