Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Friday, August 23, 2013

WSC Gastness Temple, Empress Flame火炎女皇

低價二手收返來

Gastness Temple 先來, 頭頂高: 26.5, 可以同黑騎放埋一pair
下面有女皇機



左邊膊, 同後腦part 跌斷左


右邊膊斷角, 少事


鼻屎料


黐膠板來走氣, 條頸有幾處都係, 睇下判唔判斷到係邊間出品


條腰好細粒, 我一開頭以為欠件, 因為搵左好耐先搵到
如果好似說明書咁話, 粒星要垂直, 會拗到好後, 個頭唔dub, 褲頭仲向上... 是否老點, 跟定唔跟?
話時話改高達果D成日改拗胸凸o者, 但係凸完o者, 條尾龍骨就好似BB o係子宮入面咁捲起... 我覺得好難睇
而五星拗完條尾龍骨都係順向後


右手設定版optional part, 我已經決定左用設定版, 加右手把野向前


但係後腦有一塊optional part, 有咩分別?


Empress Flame, 頭頂高: 29.5


己有心理準備, 膊頭透明件真係一件錯件, 不過價錢平, 有咩E郁自己搞掂


頭頂氣泡, 我已心急補左D, D線好淺


塊面, 已經同Gothicmade果部機凱薩琳好似


心口好正, 原來乳房外露, 仲有花紋


唔係掛, 就係靠呢支野撐住個盾
同埋真係比較鞋


optional手


我最介意對角夾唔正, 其他問題都唔係問題


小腿同Labrys差唔多大, 砌起可能差唔多大


全部parts加埋都係差唔多大, Labrys仲重秤D

No comments: