Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Sunday, June 2, 2013

五星 論劍

今晚食得太飽, 冇進度, 齋吹水
友人提議過我加長把劍, 不過我有其他考量, 冇加到
因為 人偶 果把只係普通長劍, 唔應該特別長, 長過自己條手臂太多。如果對方騎士全身盔甲, 舉盾撞埋身, 把劍過長, 橫斬發唔到力, 要用劍尖插穿甲, 但係自己隻手抽到最後都唔夠把劍長, 遇著阿修羅宮殿呢D會黐埋身抱實你既人, 就算 人偶 夠馬加fing甩佢對龍牙, 都仲要退後一步先出劍, 已輸了!!


可能因為見海子把劍咁長好型, 但係海子係一打十, 而且係Highlander(高地人), 果把劍先會特別長, 有如蘇格蘭Claymore (圖:google大叔)


大大把既Claymore


普通長劍, 唔係真係咁長(我信呢隻game有考究過)


一般MH把劍應該保留返原來長度先會做成對比, 不能隨便加長(首辦件係人偶,黑色係海子)


話分兩頭, 係人都知大神鍾意打RPG, D日系game刀劍全部都唔講究平衡, 炎子把劍荒謬地大把, 作為砌五星既, 只能免強受, 總唔可能換成另一把劍, 冇呢把劍就唔係炎子了。但係有咁大把劍, 個劍柄竟然咁鬼短? 同人偶既劍柄一樣長。

漫畫入面只有呢張圖, 相信原型師都係參考呢幅圖。


但咁就斃, 隔離海子果幅支柄係開玩笑地短


設定左手既細盾應該係方便左手扶劍, 但模型劍柄長度唔夠二手握..呢幅圖又冇劃


同人偶(單手劍)劍柄一樣長.. 
中間果支係德國Zweihander, 我將劍身放到同模型一樣大小。右邊係PS加長個柄少少, 睇落合理好多(我認為)


我依家唔係砌炎子海子, 吹下水o者
如果你用把鎚仔扑野, 但係個柄好似地鐵飛咁長, 咁點扑? 斬阿修羅 成把野甩出去都似
右圖PS加長柄, 至少兩隻手掌位

1 comment:

皇 said...

好詳細既分析同觀察!!
但係另外想問下點解LED mirage 把劍會長過 KOG果把?
[版主回覆06/03/2013 05:43:25]可能只係模型舊, 出得短, 不過, 我覺得KOG係打支援, 腰間兩把劍應該係近身防守用, 就好似Sniper會袋手槍同刀仔一樣...短D都合理