Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Sunday, April 21, 2013

五星物語 Volks SAV Bang Doll 破烈の人形 製作進度四十二

對下色, 聽日去配兩粒quick disconnet就開始噴...
白色加綠, 不過冇膠件果隻咁誇張


買左, $45, 但係勁漏氣, 我諗冇理由會就咁一個銅圈用彈簧頂住就做到氣密, 中間一定有O-ring... 咁o岩我有一粒size o岩o岩fit, 得左, 正常auto-cut


另外換左水隔個2分轉1分頭, 舊果個因為內徑唔o岩, 自已刨鬆, 又係漏氣, 換返個o岩既。仲有D喉果D O-Ring都裂晒, o係D舊噴筆度通常有D 6mm轉插頭, 上高D O-ring可以拎來換

1 comment:

皇 said...

yoyo~ 搵到上次你叫我搵果隻aegis! 信和塔2層電梯(唔知對你泥講係2樓定3樓), 賣首飾左邊果間玩具鋪, $158
[版主回覆04/22/2013 18:27:24]妖孽!
[皇回覆04/22/2013 18:07:40]大佬john果然係大佬john, 真識貨, marie!
你估大谷花子會唔會出figure!
[版主回覆04/22/2013 17:20:50]希望figma有得出Rise, Marie (難D)
[版主回覆04/22/2013 04:44:56]wow. 都幾貴下, 我都係pass了.