Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Thursday, December 6, 2012

Gundam Ace Zeta頭船貨入手

訂左下星期睇哈比人
賊船訂船貨$99。買多張Persona機貼, 因為拎左部PS V去驗死點, Sony回覆消委會果封信叫我拎部機去驗, 睇黎又係用D程序耍我, 到時佢又講咩廠商policy 我就小額錢債搵佢D高層...



第三晚終於打到黑龍了, 用結晶鉞+4, 斷尾果一次打到佢10%血我冇藥飲死左, 之後三次打壞支水晶鉞, 要去小隆德打darkwraith拎石upgrade
贏果一次好好采, 有次俾人打到我得返幾滴血, 好采有帶頭盔加少少血, 就係差果少少血先贏到
我得氣力11, 要雙手先舞得到支鉞, 所以要成日換盾 同加水晶, 好多時因為咁而死
所以最後策略, 加左水晶就盡量用, 一有機會埋身就雙手, 用兩次R2 360度斬, 因為發現如果避唔到佢隻腳踩落黎, 無論我斬一次定斬兩次, 都係俾佢踩中, 咁不如博下, 斬兩次...

No comments: