Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Thursday, November 8, 2012

PS Vita已經出現死點

正話見到US PSN有堆PSP game減價
Persona減到十蚊, 買左第一集, 開心完就發現部Vita有一粒死點, 妖
打去問, 要五點先有得換...
又唔同我死機, 淨係死一點綠色(出黃色會變紅), o係水平線中間, 偏右
其實一粒死點, 部機唔放太近對眼都睇唔到, 除非畫面係綠、黃、淺藍色
不過如果係我自己人為都仲話抵死, 都唔關我事, 我咁o鍚機典解要發生o係我身上...
希望呢一粒點 保佑我部機一年內壞, 一係就永遠唔會有其他問題, 但係我預言佢會一年90日後先黎壞, 或者保養期內多三點(未夠五點)

我依家唯有催眠自己, 接受「有一兩點 好正常」 呢個概念...
盡量唔去諗點解人地部機冇死點, 我部機有死點
慶幸自己沒有生cancer
之類的絕症, 十隻手指健在, 雙眼只係近視, 不是視網膜脫落,
白內障!

1 comment:

老坤 Dick 玩具箱 said...

節哀順變!
[版主回覆11/09/2012 19:33:54]真係黑仔...