Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Sunday, September 11, 2011

我既Demon's Souls 經歷 2-1


今晚用肉體打2-1, 諗住o係起點等人放召喚. 等到一個之後, 俾人入侵... 但係條友入到黎又唔打..走去前面同我清晒條路, 開埋D機關...頂佢, 果版我未玩過, 行到入去乜都冇得打(俾佢打晒), 淨係可以執野, 之後我自己行左落熔岩成條HP冇左....

變返Soul form, 首先上樓上練下果隻肥佬點打, 死左兩次之後, 知道點避佢D火球, 埋去斬完即碌走. 之後一口氣打到蜘蛛大佬, 一take OK左..用矛吉佢..

拎返肉身之後繼續向前, 有舊野發綠光, 以為可食, 一行埋去走鬼左. 原來果D係Crystal Lizard..打完大佬先會spawn一隻, 殺到佢既話有野執, 返去Nexus再load 2-2, 今次lock住佢衝過去吉死左佢. 但係隔離有個炸彈..又俾佢炸走左個肉身...so sad..

橫掂都死左, Load 1-1去試下殺唔殺到紅眼騎士, 開防護 右手點火, 只扣到佢一半血...失敗而回
我知有個方法可以引佢跳樓死, 不過我想自己打

No comments: