Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Friday, March 18, 2011

開盒的味道 Wave 1/100 VF-1 一條輝J機 Battroid+Fighter

Edit: 唔記得講, 以下135 RMB一盒, 30 RMB運費, 大概HKD 179一盒

hohoho 我一向都以為電影版一條輝係揀左明美, 不過有人話我知係我記錯左..hohoho 同一套戲我成日都睇到同其他人唔同既結局....Eva電影版又係咁.

尋日上海寄出今日收到喇
依家好多人淘寶. 速遞派件都快左+直接左, 以前成座樓剩係派我一件, 要我自己落街簽, 依家直接上門派


駕駛員有shoulder pad. 要改改上身先會變完美TV版
入面大部份都係under gates. 反而有D唔方便


上面Wave有代理, 貼左lable.


一向Wave. 水貼就咁放o係盒底


Battroid mode有包地台支架, 但係唔包地台底座D24, 開模複件中....


芝土焗西蘭花, 白汁自己校, 完全唔掂


第二日整肉醬焗闊條, 用罐頭算

1 comment:

地理堂 said...

真係快到無朋友,我就算用速遞都不能有這個速度! 好奇一問:肉醬焗闊條中,罐頭的部份是醬汁還是所有非麵的部份?
[版主回覆03/19/2011 11:56:00]不知道是否全國也是一日送到. 以前我會揀D o係廣東省既賣家, 但係原來北京上海等都係一樣速度+價錢, 有D賣家o係黑龍江!我唔敢試....上網track見住佢半夜上機, 朝早落機, 下晝派..
茄醬係軟罐頭,連蕃茄肉, 另外買碎肉,青椒