Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Tuesday, December 7, 2010

大神感召...LED Mirage十周年入手

Wave LED Mirage十周年版, 期間限定價1890羊.. 幾個月前見MK有$170錯失冇買, 依家Yahoo上到$210...
十周年版個賣點就係減價, 你吊高左我駛乜幫你買咁戇居呢 ... 淘寶有145人仔, 我俾同胞賺好過, 雖然加埋運費都要200(港紙),
起碼標價真係近返原定價, 我心會覺得抵D, 如果唔係我冇聽速遞電話, 第二日就收到貨喇


水貼冇任何包裝保護, 自己搵個袋同油牛紙夾返住先


手頭三盒野都係白色...三種唔同既演繹, 獨角唔駛諗,用套裝色, L-Gaim可能用off-white, LED半透真係唔知點做...離116仲有一個月多D, 你見我盒獨角仲成盒o係度就知我未郁過..

No comments: