Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Sunday, August 22, 2010

買左D架生...

刀片$16 30飛..同Olfa廠, 唔知鋼水一唔一樣, 之前果D比較易斷..
$21一包三塊唔知叫乜, 用黎托住砂紙打磨, 以前我以為要黐砂紙o係棍上面打磨係好麻煩, 一直都係用手渣, 不過原來黐張砂紙只係開頭煩少少,
一定好過一直掘住D手指夾住張砂紙, 仲有呢三塊野有少少弧度, 以前用直既表面去磨, 磨出黎總係彎彎地, 可能呢個計設係對策

4 comments:

gouf23 said...

砌模型工具係好重要的.

地理堂 said...

我今次也入了 400 號的打磨器。其實設計算不錯,不過沙紙用光了就要報銷似乎有點浪費。
[版主回覆08/23/2010 19:30:00]剷走佢用 雙面膠紙黐 O唔OK?

TonyTsui said...

$21一包三塊唔知叫乜  系邊到買?搵左好耐搵唔到
[版主回覆08/24/2010 22:10:00]觀塘 大雄, 成業工業 三樓

S.Y. said...

如你所言,打磨器用在平面上打磨真是一流的工具!不過似終不能完全取代徒手打磨吧。