Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Wednesday, December 23, 2009

中文版Gundam UC Vol.8 連新安洲Bazooka 入手

翻開本書, 見到D嘔心野, 個pose係天使腳既新安洲, 即刻返去頭頁睇下係咩人負責: 虎哉孝征 真係多謝晒, 新安洲既形像俾你破壞晒喇, 如果唔係後面有字我真係想撕呢頁落黎...


遲遲入手, 因為一早o係台灣博客來訂, 埋單成百二蚊, 但係星期日先發貨, 今日仲差D收唔到
今次博客來用DHL來寄, 我收到tracking number之後即刻上網睇, 今日朝早見到有一句: 已嘗試遞送;收件人不在,
時間係十分鐘前, 但係我一直o係屋企, 電話冇響過, 所以即刻打DHL CS hotline, 一check之後原來電話number錯左,
即刻改返, CS答應今日3點後再送..
成個下晝都係等聖誕老人既心情...等到送黎即刻拆開, 外面DHL張label個電話係錯的, 但係入面博客來果張就冇錯, 即係唔係我order時入錯...好彩我打一打電話, 如果唔係有機會打回頭, 不過CS就OK快, 算目標達到(?)...

2 comments:

吱吱兄弟 said...

Happy Christmas and Merry New Year !!

CHRIS said...

當初仲買左日版.... 而家信和100蚊就有= = 如果睇小說的話, 仲平過買翻版炮..... 虎哉孝征 畫ms真係唔掂 不過畫人就唔錯啦...尤其係畫女....