Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Saturday, September 26, 2009

Gundam UC Vol. 6 入手

原來樓下商場都有賣..乜出得咁密, 下個月又有
近排睇緊Wing Gun動畫. 原來都唔錯喎. 死又開多範

影下櫃





9 comments:

Zeonic said...

又一幅"嘆息之牆"
[版主回覆09/27/2009 01:52:00]事實係自從今年二月我已經冇買模...

Anonymous said...

加左價啊, 男人一生就是戰鬥!
UC 7 黑色獨角獸
載著成為俘虜的巴納吉,戰艦「拉‧凱拉姆」停靠在特林頓基地。將長年累積的執念化為決死之志的吉翁殘黨軍,此時來襲。 在混亂中,胸懷布萊特艦長的話語再度搭上「獨角獸」的巴納吉,為了奪回在眼前再度被擄走的米妮瓦,終於飛向浩瀚天空! 在與黑色「獨角獸」對決的高空戰場上,巴納吉掌握到的是……? 鋼彈長篇小說最新作,激情翔天的第七集!
http://www.kadokawa.com.tw/details.asp?ID=4933
[版主回覆09/27/2009 01:50:00]今期厚左D所以貴左掛... 可能佢逐字計/頁數計錢 XD... 如果係咁既話第一兩期唔該角川打返八五折俾我, 咁鬼簿..

喜樂的森 said...

中秋節快樂, 人月倆團圓!
按上圖到我BLOG
[版主回覆09/28/2009 16:07:00]喂. 學畫野去邊學好?

JKL said...

仲有位...仲有位...

喜樂的森 said...

學畫野豐儉由人吧! 我沒錢,所以惟有買書自學…

空 said...

(Empty)

Anonymous said...

小弟年初時在T-hobby 附近見過間畫畫的, 真是好惦, d畫好似poster printout 咁, 不過唔知仲係唔係到.
[版主回覆10/13/2009 22:29:00]哦. 有兩間喎. ..我只係得一次行過見到有人..其餘時間都係關門...

Anonymous said...

I see. I thought it's the same shop.. At that moment, the teacher is teaching the girl..

喜樂的森 said...

12月出SD Real-Type高達連G戰機,真的假的?
CLICK TO ENTER