Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Monday, February 18, 2008

Ex-S 進度三十四

冇野睇. 磨晒下半身. 純綷交代進度

2 comments:

小文 said...

你好, 小弟係新手一名, 剛剛又係買左MG EX-S, 所以搵到你呢度
見都你今次既進度, 有D好奇想問下, 你係咪剪哂D件出黎, 然後一次過打磨呢? 咁樣會唔會好易撈亂D件? (因為我自己都幾大頭蝦)
我周圍搵左好多資料, 我諗呢隻MG都可以砌番至少半年啦!
期待你既作品, 加油啊, 一齊努力
[版主回覆02/19/2008 13:55:00]我將佢地分類袋入膠袋. 細果D就入盒...
部份已組合、打磨、補、改..之後上灰.

fatpigying said...

呢部野真係好難,你真的有心機打磨上灰=w=,
我只打磨一下噴了啞油就算了=3=,小的真的佩服,
期待你的完成品= =+