Check out my page
dedicated to The Five Star Stories and Work Shop Cast (link opens in a new window)
五星物語重戰機專頁 (另開新頁)
http://www.geocities.jp/ingenhk0083/

Sunday, July 22, 2007

21/7 我去完RMS 16返黎 (多圖)

21/7 我去完RMS 16返黎 (多圖)

話說尋日去搵Kelvin接收佢盒Rx78 1.5ver....今日請假去真人show...又抽中一盒野....

改左十二點半上堂...原來咁早, 個經理都o係度...所以Candy唔好意思"溜"我講野....但係上上下堂...佢企o左o係門口裝入黎......有一丁點兒令我集中唔到出 錯.....落左堂行出去...我淨係望住個經理同佢say bye...Candy bye我我冇應到佢就走左...唔知會唔會hurt到人呢


跟住pack左隻GP03D就去RMS了....
好難得先有人睇到我果隻...同場有太多正野了






















2 comments:

Anonymous said...

最後o個張...

大佬John said...

係咪睇到你熱血奔騰... 俾錢有得睇多D...